

Близько 61% клієнтів страхових компаній в США знайшли відповідні для
себе страхові поліси в 2012 році саме в Інтернеті, тоді як в 2006 році
цей показник складав всього 38%, свідчить дослідження консалтингової
компанії LIMRA.
Проте, передає агентство ПРАЙМ із засланням на консультанков компанії,
довіра до професійних консультантів зростає.
Не
дивлячись на популярність on-line ресурсів, більша кількість споживачів
- 69% - намагалися отримати інформацію від агентів, брокерів і
консультантів, оскільки клієнти розглядають їх як найбільш цінні і
впливові джерела інформації.
Цього року 25% учасників дослідження
назвали інформацію, отриману в Інтернеті, корисною, а інформацію, що
надається консультантами, оцінили як значиму 37%. У 2006 році ці
показники були на рівні 18% і 45%, відповідно.
Дослідження також
показало, що відсоток користування р
...
Читати далі »