Як діяти при настанні страхового випадку?
Дії Страхувальника в разі настання страхового випадку ОСЦПВ (автоцивілка):
1. Негайно зателефонувати до Центру обслуговування клієнтів СК "АХА Страхування" 0 800 30 27 23 або 272 (з мобільного) для отримання консультації.
2. Залишатись на місці ДТП, увімкнути аварійну сигналізацію, та встановити знак аварійної зупинки.
3. Надати першу медичну допомогу потерпілим, і в разі необхідності викликати швидку медичну допомогу.
4. Не переміщати ні в якому разі автомобіль і предмети, що мають відношення до ДТП, вжити всіх можливих заходів для сбереження слідів ДТП.
5. Повідомити підрозділ міліції або ДПС, чи ППС.
6. Записати П.І.Б., телефони, адреси всіх учасників ДТП, потерпілих і свідків, дані пошкодженого автомобіля, назву страхової компанії, номер поліса другої сторони.
7. Вимагати проведення медичного освідчення, в разі підозри, що другий учасник ДТП знаходиться під дією алкоголю або наркотичних засобів. Якщо в медосвідченні відмовлено, зафіксувати це в протоколі.
8. Попередити потерпілого про необхідність оглянути пошкоджений автомобіль представником СК "АХА Страхування", та не починати ремонт до огляду.
9. У 3-х денний термін письмово повідомити СК "АХА Страхування" про настання страхового випадку.