АХА Страхування, Чернівці, Головна, 82, (2-ий поверх)
(095) 330 77 88
(068) 992 86 87

Субота, 28.06.2025, 00:38
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Як діяти при настанні страхового випадку?

 Дії Страхувальника в разі настання страхового випадку ОСЦПВ (автоцивілка):

1. Негайно зателефонувати до Центру обслуговування клієнтів СК "АХА Страхування"       0 800 30 27 23 або 272 (з мобільного) для отримання консультації.

2. Залишатись  на місці ДТП, увімкнути аварійну сигналізацію, та встановити знак аварійної зупинки.

3. Надати першу медичну допомогу потерпілим, і в разі необхідності викликати швидку медичну допомогу.

4. Не переміщати ні в якому разі автомобіль і предмети, що мають відношення до ДТП, вжити всіх можливих заходів для сбереження слідів ДТП.

5. Повідомити підрозділ міліції або ДПС, чи ППС.

6. Записати П.І.Б., телефони, адреси всіх учасників ДТП, потерпілих і свідків, дані пошкодженого автомобіля, назву страхової компанії, номер поліса другої сторони.

7. Вимагати проведення медичного освідчення, в разі підозри, що другий учасник ДТП знаходиться під дією алкоголю або наркотичних засобів. Якщо в медосвідченні відмовлено, зафіксувати це в протоколі.

8. Попередити потерпілого про необхідність оглянути пошкоджений автомобіль представником СК "АХА Страхування", та не починати ремонт до огляду.

9. У 3-х денний термін письмово повідомити СК "АХА Страхування" про настання страхового випадку.



Форма входу
Пошук
Календар
«  Червень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2025
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz