Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Головна » 2012 » Листопад » 2 » 61% американців купують страхові поліси через інтернет — нове дослідження LIMRA.
17:53 61% американців купують страхові поліси через інтернет — нове дослідження LIMRA. |
  Близько 61% клієнтів страхових компаній в США знайшли відповідні для
себе страхові поліси в 2012 році саме в Інтернеті, тоді як в 2006 році
цей показник складав всього 38%, свідчить дослідження консалтингової
компанії LIMRA. Проте, передає агентство ПРАЙМ із засланням на консультанков компанії, довіра до професійних консультантів зростає. Не
дивлячись на популярність on-line ресурсів, більша кількість споживачів
- 69% - намагалися отримати інформацію від агентів, брокерів і
консультантів, оскільки клієнти розглядають їх як найбільш цінні і
впливові джерела інформації. Цього року 25% учасників дослідження
назвали інформацію, отриману в Інтернеті, корисною, а інформацію, що
надається консультантами, оцінили як значиму 37%. У 2006 році ці
показники були на рівні 18% і 45%, відповідно. Дослідження також
показало, що відсоток користування ресурсами Інтернету при пошуку послуг
трохи розрізняється по статі і віку. Цього року пошук в інтернеті
здійснювали 65% чоловіків і 58% жінок. Серед двадцятирічних Інтернетом
скористалися 73%, клієнти у віці 30-50 років шукали послуги on-line в
61% випадків, а представники старшого покоління користувалися Інтернетом
в 56% випадків. Вплив інтернету-ресурсів зростатиме і далі, але значимість роботи професійних консультантів залишиться колишньою.
Важливо, щоб страхові компанії приймали заходи, для того, щоб у них
були зрозумілі, прості у використанні сайти. Сайти нададуть клієнтам ту
інформацію, яку вони розраховують отримати on-line. Після цього, клієнти
можуть поговорити з агентом, консультантом або іншою особою,
уповноваженим відповідати на клієнтські питання.
За матеріалами forinsurer.com – журнал о страховании
|
Переглядів: 502 |
Додав: wolfcv
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
|