

Днями всесвітньо відоме маркетингове агентство Interbrand опублікувало Рейтинг глобальних брендів 2010 років. Як і торік, Група АXA була визнана страховим брендом №1 в світі, значно випередивши найближчого конкурента - страхову компанію Allianz.
У загальному рейтингу 100 найдорожчих брендів Группа АХА зайняла 56 позицію в світі (вартість бренду 6 694 млн. дол. США) і 3-у серед глобальних французьких брендів, після Vuitton і L''oreal.
Цього року АХА зробила вдалі інвестиції в нове позиціювання бренду – «змінюємо/стандарти» - заявивши про свій намір вести бізнес відповідально і вибудовувати стосунки довіри з клієнтами, акціонерами і співробітниками. Крім того, компанія значно поліпшила свої позиції в питаннях соціальної відповідальності.
Під час офіційної презентації рейтингу, Директор агентства Interbrand відзначив, що АХА може гордитися «зразковим
...
Читати далі »