 
Днями всесвітньо відоме маркетингове агентство Interbrand опублікувало Рейтинг глобальних брендів 2010 років. Як і торік, Група АXA була визнана страховим брендом №1 в світі, значно випередивши найближчого конкурента - страхову компанію Allianz. У загальному рейтингу 100 найдорожчих брендів Группа АХА зайняла 56 позицію в світі (вартість бренду 6 694 млн. дол. США) і 3-у серед глобальних французьких брендів, після Vuitton і L''oreal. Цього року АХА зробила вдалі інвестиції в нове позиціювання бренду – «змінюємо/стандарти» - заявивши про свій намір вести бізнес відповідально і вибудовувати стосунки довіри з клієнтами, акціонерами і співробітниками. Крім того, компанія значно поліпшила свої позиції в питаннях соціальної відповідальності. Під час офіційної презентації рейтингу, Директор агентства Interbrand відзначив, що АХА може гордитися «зразковим бренд-менеджментом». Нагадаємо, що в Україні Група АХА представлена двома компаніями: «АХА Страхування» і «АХА Україна». AXA Group –світовий лідер у сфері фінансового захисту. АХА Group здійснює діяльність по всьому світу з найбільшою концентрацією активності в Європі, Північній Америці і Азіатсько-тихоокеанському регіоні. У 2009 році доходи групи склали 90,1 мільярдів євро і 3,5 мільярда євро скоректованого прибутку. Станом на 13 грудня 2009 року в управлінні АХА було зосереджено 1,015 мільярдів євро активів. АХА в Україні – лідер страхового ринку України. Приріст премій АХА в Україні в першому кварталі 2010 року склав 31%. Станом на 1 квітня 2010 року в управлінні компаній групи АХА в Україні зосереджено близько 820 млн. грн. активів.
|