Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Головна » 2012 » Листопад » 1 » «АХА Страхування» впровадила новий інноваційний підхід до врегулювання збитків — «телеврегулювання».
10:54 «АХА Страхування» впровадила новий інноваційний підхід до врегулювання збитків — «телеврегулювання». |
 Тепер, для того, щоб отримати страхове відшкодування, клієнту страхової компанії «АХА Страхування» вистачає, не звертаючись в офіси компанії з традиційною письмовою заявою, повідомити про страховий випадок, наприклад, про ДТП, по телефону, за допомогою консультанта зареєструвати страхову подію, вибрати провайдера для ремонту, оперативно відправити автомобіль СТО і слідувати інструкціям консультантів компанії. Інновационность підходу, впровадженого АХА в Україні, полягає у приміненні нових для українського страхового ринку технологій в обслуговуванні клієнтів, як в області ІТ, так і в області управління внутрішніми процесами: власний контакт-центр, створений на базі сучасного програмного забезпечення по управлінню контактом-центрами, платформа для обміну даними між АХА і СТО-партнерамі компанії, інтегрована в інформаційну систему компанії; інноваційні технології організації і управління процесами, документообігом, ухваленні рішень і внутрішнього контролю. «Якість сервісу — головний елемент глобальної стратегії Группи АХА у всьому світі. Відстежують його регулярно, причому, однакове дослідження проводиться у всіх країнах, в яких працює АХА. За чотири роки роботи в Україні АХА запропонувала ринку не один революційний підхід у врегулюванні страхових випадків. Всі успішно упроваджені інновації, деякі з яких є ноу-хау для українського страхового ринку, дозволили за останні два роки підняти швидкість врегулювання в три рази. За результатами регулярний опиту клієнтів, що проводиться, 96,2% клієнтів задоволено якістю обслуговування при врегулюванні збитків», - заявив Голова Правління СК «АХА Страхування» в Україні Філіпп Вотле. У планах АХА на поточний і найближчі роки — підтримка високого рівня задоволеності клієнтів і подальше технологічне вдосконалення, направлене на зниження рівня витрат при збереженні і поліпшенні якості страхових послуг.
За матеріалами forinsurer.com – журнал про страхування
|
Переглядів: 525 |
Додав: wolfcv
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
|