АХА Страхування, Чернівці, Головна, 82, (2-ий поверх)
(095) 330 77 88
(068) 992 86 87

Неділя, 29.06.2025, 02:16
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2012 » Листопад » 1 » «АХА Страхування» впровадила новий інноваційний підхід до врегулювання збитків — «телеврегулювання».
10:54
«АХА Страхування» впровадила новий інноваційний підхід до врегулювання збитків — «телеврегулювання».

Тепер, для того, щоб отримати страхове відшкодування, клієнту страхової компанії «АХА Страхування» вистачає, не звертаючись в офіси компанії з традиційною письмовою заявою, повідомити про страховий випадок, наприклад, про ДТП, по телефону, за допомогою консультанта зареєструвати страхову подію, вибрати провайдера для ремонту, оперативно відправити автомобіль СТО і слідувати інструкціям консультантів компанії.
Інновационность підходу, впровадженого АХА в Україні, полягає у приміненні нових для українського страхового ринку технологій в обслуговуванні клієнтів, як в області ІТ, так і в області управління внутрішніми процесами: власний контакт-центр, створений на базі сучасного програмного забезпечення по управлінню контактом-центрами, платформа для обміну даними між АХА і СТО-партнерамі компанії, інтегрована в інформаційну систему компанії; інноваційні технології організації і управління процесами, документообігом, ухваленні рішень і внутрішнього контролю.
«Якість сервісу — головний елемент глобальної стратегії Группи АХА у всьому світі. Відстежують його регулярно, причому, однакове дослідження проводиться у всіх країнах, в яких працює АХА. За чотири роки роботи в Україні АХА запропонувала ринку не один революційний підхід у врегулюванні страхових випадків. Всі успішно упроваджені інновації, деякі з яких є ноу-хау для українського страхового ринку, дозволили за останні два роки підняти швидкість врегулювання в три рази. За результатами регулярний опиту клієнтів, що проводиться, 96,2% клієнтів задоволено якістю обслуговування при врегулюванні збитків», - заявив Голова Правління СК «АХА Страхування» в Україні Філіпп Вотле.
У планах АХА на поточний і найближчі роки — підтримка високого рівня задоволеності клієнтів і подальше технологічне вдосконалення, направлене на зниження рівня витрат при збереженні і поліпшенні якості страхових послуг.

  За матеріалами forinsurer.com – журнал про страхування
Переглядів: 525 | Додав: wolfcv | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Календар
«  Листопад 2012  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2025
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz